[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kéménysöprű

cst maguspr at freestart.hu
2009. Júl. 27., H, 09:08:31 CEST

> Pár éve, amikor még építkezni akartam, azt mondta az építész, hogy
> kötelező legalább 1 kéményt építeni a házba.

az általam beidézett rendelet bizonyítja, hogy az az építésznek
fingja nincs az építési jogról, illetve szelektív amnéziéja van

> Feltételezem, hogy az aggregátor udvar padlószintjén füstöltetése sem
> teljesen szabályos (már ha olyan teljesítményről beszélünk, ami
> meghajtja a hőszivattyút a fűtéshez).

az egy moped, vagy motorkerékpármotor kategóriája (2-3 kW)

> Neked a kintről bevezetett melegvizet mi melegíti fel?

egy MOBIL (azaz az építésügyön kívül álló) ketyere, amin a víz
felmelegíthető,
de "nincs a földben lealapozva" azaz "NEM építmény"