[Epitesz-barkacs] loctite

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 28., K, 23:45:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> milyen lehet, ami a TV hirdetésben orrba-szájba, és
> a városban az aluljárókban "2darabot egyszázasért"
> árulnak, ha annyira jó lenne?

Jó, az, csak most egy hülye reklámkapmányba fogtak. Ezeket meg persze nem
kell szó szerint érteni. Néha jól lehet rajta szórakozni. Nekem pl
kifejezetten tetszenek azok a sörreklámok (jóllehet nem vagyok sörivó),
amiknél a végkicsengés, hogy "nem kell még bebábozódni". Pl a leguóbbi,
amikor gorillának öltözött fazonok rabolnak el egy srácot. Tökéletesen
életszerűtlen, de nagyon jó.