[Epitesz-barkacs] homokszívó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 29., Sze, 05:17:06 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.28. 23:49:54 +2h-kor írta:

> Szennyvíz szivattyút. Teljesen jól tudja a dolgát. Sokkal nagyobb
> "szemcsékkel" is megbírkóznak ezek. Persze azzal nem, hogy ha adod neki

a párezer forintos OBI szennyvízátemelők is búvárszivattyúként
működnek, csak pár méteres az emelőmagasságuk

nem tudom, hány méter mély a kutad, és a kutat "újraéleszteni" akarod-e,
vagy csak az iszapot egy picit felkavarni?

a mi gyűrűs kutunkat a korábbi tulaj egy betonlappal letakarta, pangott
benne (akárhány évig)
az első szivattyúnk az orosz-ukrán búvárszivattyú volt, ami kb 200litert
hozott ki óránként, a homokot, iszapot ez is felhozta (de csak a szivattyú
környékéről, és a gyűrűben maradtak pangó részek is)

újraélesztéskor nagy teljesítményű kell, olyan legalább kb1000W-os
ami a kútban a vízszintet "le tudja rántani", akkor a kút környékéről
jobban áramlik be a víz a kútba, a leiszapolódás is felkavarodik