[Epitesz-barkacs] loctite

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 29., Sze, 05:45:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.28. 23:45:15 +2h-kor írta:

> Jó, az, csak most egy hülye reklámkapmányba fogtak. Ezeket meg persze nem
> kell szó szerint érteni. Néha jól lehet rajta szórakozni. Nekem pl

igen, szórakozok is rajtuk, csak ez a reklám szokta bebizonyítani
nálam, hogy csak parasztvakítás szokott lenni :-(

> kifejezetten tetszenek azok a sörreklámok (jóllehet nem vagyok sörivó),
> amiknél a végkicsengés, hogy "nem kell még bebábozódni". Pl a leguóbbi,
> amikor gorillának öltözött fazonok rabolnak el egy srácot. Tökéletesen
> életszerűtlen, de nagyon jó.

a "célréteg megszólításán" múlik, hogy mennyire fog sikerülni :-)

pl. volt a "tangó" nevű szerencsejáték, ahol a filmecskékben utcaseprők és
hajléktalanok szerepeltek, hamar bele is bukott, rossz volt a "célrétegválasztás"
(kezdetben a TV-ben főfő műsoridőben volt a számhúzás, utána "mellékidőben",
utána meg éjszaka, aztán sehogy :-) )

és volt olyan sörreklám is, ahol hasonló szereplők miatt a "célréteggel" vették
egy kalap alá az adott sörfajtát, és a valódi célréteg ezért nem vette