[Epitesz-barkacs] homokszívó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 29., Sze, 09:20:26 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Tud, de nem fog, mert nincs elég szállítása, és mivel a szilárd
> üledék fajsúlya többszöröse a vízének, nem fogja fölnyomni

Na azért nem olyan vészes a szitu.
A nagyobb szemcsék, amiket nem lehet felkavarni, később se
osztanak-szoroznak.

Lehet, hogy az egy járható út lenne, hogy teljesen kiszívni a vizet, ha
lehetséges, és fentről slaggal veretni az alját további szivatás közben,
hogy jól fel legyen keverve.

Sőt, ilyen nyári hőségben lehet, hogy a lemerülés, és egy leválasztó
trafóról üzemeltetett szivattyú kézi mozgatása meg az aljának a
kotorászása is kellemes megoldás. :-) Kérdés, hogy ki volna, aki lemerül?
Én a saját kutamba se másznék le, még akkor se, ha csak 5 méter lenne a
vízig, onnan meg 3 az aljáig.