[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Júl. 29., Sze, 09:51:58 CEST

Sziasztok,
Én komolyan, nem is értem, ilyen jó helyen laknék?
Én ősszel köttettem be a gázt, a padlásra tettem fe a 10 éve vásárolt tudbós
gázkazánomat, tüzfalra, egy kanyar és 80 cm-es "koax"  kémény kivezetésével
(vizszintesen áll ki a ház oldalán a kémény, vagy mi is a neve).
Mivel a ház homlokzata változott (nem  az utca felőli), építési engedély
kellett.
Ez egy tök régi ház, terv nem volt eddig sem, igy most lett egy uj rajzom az
aktuális állapotról, ezt a (ház)tervező aláiratta az önkormányzatnál.
Beleirta a tervbe, hogy bontási törmelék nem keletkezik, kémény nem lesz,
valami miatt a szomszédomtól sem kellett engedélyt kérnem, stb.stb.. Aki
behozta a házba a gázcsövet, azzal csináltattam a gáztervet is. Annyi szivás
volt a dologban, hogy padláson nem lehet gázkazán, csak tetőtérben, igy meg
kellett csinálnom a tetőszigetelést és gipszkartonozást (ez eddig is tervben
volt, csak húzódott már évek óta).
Minden papirmunkát, tervező szerzést, stb. a gázszerelő intézett, nekem
egyszer a gázszolgáltatóhoz, egyszer az önkormányzathoz kellett bemennem,
egy-egy aláírás erejéig.
Kb. 300eFt volt a mutatvány (a tetőszigetelés ebben persze nincs benn), de
ástak az udvarban 15 m-t, és felszereltek 25-30 m réz csövet a falra.
Szerintem nem volt sok. Az árban az elején megegyeztünk, amig be nem
gyújtottunk, mindent ő fizetett.
De ami a lényeg, hogy én tényleg nem futkároztam sehova engedélyekért, nem
is láttam kéményseprőt, semilyen hivatalnokkal nem harcoltam.
Hitetlenkedve és értetlenkedve olvasom a rémtörténeteiteket. Mintha nem is
egy országban élnénk.

KI

  _____