[Epitesz-barkacs] hajdú bojlerhez m8-as csavar

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 30., Cs, 20:06:04 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.30. 19:51:46 +2h-kor írta:

> körmös alátét + szilo? (a hajlított villáskulcs csak végső megoldás)
> Egyébként nem lehetetlen, hogy jobb csavarboltosoknál lehet szerezni.
> Az is egyfajta szabványos fej, nem a hajduk esztergacsoltak
a keresgélés közben találtam, hogy "leggyakoribb"

http://www.vtscsavar.hu/products.cfm/60515002/60610004
Leggyakoribb a négyszögletes fejkiképzés, de bármilyen fejátvágás megvalósítható.

http://www.vtscsavar.hu/images/products/img2_60610004.jpg

na, akkor nem lenne reménytelen

szóval a budapesti csavarboltosok közül melyoket érdemes
megpróbálni?