[Epitesz-barkacs] hajdú bojlerhez m8-as csavar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 20:08:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos nem, mert "megfordul" :-(
>
> ezt a nyomorult 6 csavart egy (a tartály fenekéhez hegesztett)
> tartóba kell betenni, és utána már csak a csavaranyához lehet
> hozzáférni.

Szerintem mindenféle csavarboltban. Vigyél mintát...
Ha nem boldogulsz, akkor az a megoldás, hogy a rendes hatlapfejű csavar
fejét némi hegesztéssel kiegészíted. Nem kell szabályosnak lennie, csak
elfordulásmentesnek. Sőt, még az is megfelel, ha nagyobb alátétet
ráteszel, és azt pöttyinted oda, aztán vagy előtte méretre vágod - már, ha
befér magasságában.