[Epitesz-barkacs] vizszintmutato atlatszo cso?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 31., P, 19:00:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 31 Jul 2009  18:43 levelében:
> akkor hideg víznél ezt a 3bar-t akkor ki kell bírnia,
Szerintem bőven 10+ a hasadási nyomása, ezek baromi erős csövek.
Viszont ne tartsd folyamatosan a napon, mert nincsenek UV-
stabilizálva, elvégre bebetonozásra készültek.

> ha ennek a végébe egy kis rézcs~Ndarabot tennék, az átlátszó
> csövet valamennyire ki lehet lágyítani (mint ahogy a szennyvízcsövet
> is össze lehet tolni) ?
Hőlégfúvóval gyönyörűen melegíthetők. Amikor kezd képlékennyé válni,
átlátszóbb lesz. Ha passzos, amit beledugsz, úgy rázsugorodik, hogy
le nem szeded újabb melegítés nélkül.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu