[Epitesz-barkacs] vizszintmutato atlatszo cso?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 31., P, 20:13:45 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.31. 19:29:23 +2h-kor írta:

> Ha jól figyeltem meg, ez az egész locsoláshoz lesz.
> Kell oda egyáltalán a tartály? Nem lenne egyszerűbb egy fix fojtásra
> dolgoztatni a szivattyút?

ez annál több lesz....

a 14 m mélységből kikerülő víz egy szabad tartályba kerül,
ha meg lesz a medence, oda is menni fog a víz, de télen is ki akarom
hozni, és innen lesz a víz egy része nyomásállós tartályba is,
onnan pedig a locsoláson kívül a ház egyik vízcsöves ágába is

szóval több, mint locsolás