[Epitesz-barkacs] ablak festes-csiszolas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 31., P, 21:38:43 CEST

Tanács Dávid  <tanacsdavid at sosperec.hu> 2009.07.31. 21:05:42 +2h-kor írta:

> Erzesre keverd, addig, hogy jo legyen az arany. :) Sajnos pontosabbat
> nem tudok, de nem kell hozza viz, csak mesz+triso, es kicsit suru tejfol
> allagra. Meg egy jo, hosszu gumikesztyu, mert embert is eszik, nem csak
> festeket.

ha jól értelmezem:

a tüzéptelepen vehető nejlonzsákos meszet veszel,

a meszeléshez kellő sürüséget úgy szoktam figyelni, hogy
az ujjamat a mészbe mártom, és akkor jó, ha
a köröm alakja felismerhető, de a bőr/köröm szine
már nem látszik (az fehér lesz)

ehhez képest az állag ennél is sűrübb?
a nejlonzsákban megvett mészhez mennyi trisót kevertetek?