[Epitesz-barkacs] ablak festes-csiszolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 31., P, 23:26:08 CEST

Tanács Dávid wrote:
> [...]

Érdekes anyag lehet ez, eszembe jutott egy kb 45-50 éves emlékem: apámnak
volt tyúkszem a lábán, és valahonnan kapott valami tapaszt, amiben egy
ilyesmi anyag lehetett. Egy napig volt a megadott helyen, aztán én szedtem
le, majd a befelé hatoló, kúp alakú bőrkeményedés egyben kijött.

Szóval ennek valszleg tényleg az az értelme, hogy vastagon ott tudja
tartani a nátronlúgot. Amúgy nyilván a tömény nátronlúggal is le lehetne
szedni a festéket.