[Epitesz-barkacs] egy rezidom erdekelne

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 00:06:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van egy pb-s forrasztóm, amivel a rézcsöves fűtést (15, 18mm) lehet
> cinezni
> (még abban sincs elég gyakorlatom, vagy csak bénázgattam)

Ha jól van belőve, lehet, hogy fel tudja izzítani az anyagot. Lehet, hogy
hátulról védeni kell valamivel, hogy arra ne menjen el a hő.

> ehhez  az ezüstpálcás forrasztáshoz milyen folyasztóanyag kell?

:)) Maga az ezüstpálca a forraszanyag! :-) Semmit nem kell mást csinálni,
mint felmelegíteni a darabokat, és odanyomni az ezüstpálcát. A bevonat a
folyató és dezoxidálószer, az ezüst meg - ha megvan a hőmérséklet - szépen
szét-, meg befolyik, ahova kell.