[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 00:17:56 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én meg azt, ahogy minden valamirevaló kútunkból hosszú-hosszú
> csővezetékek nyúlnak határokon túlra. Gázzal, olajjal megy, ha majd a
> víz is olyan értékes lesz egyszercsak hovatovább kisvártatva, azzal is
> menni fog.

Ezt el lehet képzelni, de elég értelmetlen.
Valaki az ismeretségi körömben meg azt képzelte el, hogy ezek a komenisták
lepaktáltak az oroszokkal, és már a határokon állnak az orosz tankok, jaj,
mi lesz a gyerekeimmel. Azóta is biztos várja az orosz tankokat.

Figyuzz, itt rengeteg vízről van ám szó!!
A külföldiek nem a vizet akarják elvinni, hanem mittudomén gyógyszállókat
meg welneszközpontokat építeni, és a turizmust kiaknázni, vagy hasonlók!
Mér kell annyira gyűlölni a külföldieket? Mi nem megyünk sehova, csak
hozzánk jönnek? Ne már!