[Epitesz-barkacs] kontakthiba

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 02:12:28 CEST

Sziasztok!

Nem tudom, milyen az a panel, de ez a vezeték őrült vastag! Ha
17,5 mikronos 10mil-es fóliacsíkot nézünk, az alig 0,005mm2.
Vegyél egy átlagos 0,5-1mm2 keresztmetszetű 230V-hoz
használatos ún. műanyag kábelt, lehúzod egy 30-50cm-es
darabról a szigetelést és annak az elemi szála jó lesz a
célra. A pákára fölveszel egy cinpöttyöt, frisset, hogy még jó
gyantás legyen és végighúzod benne a szálat, (ha beleért,
"ragad" bele), meg is van az ónozás.

Üdv
pi