[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 1., H, 07:51:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.01. 00:17:56 +2h-kor írta:

> Ezt el lehet képzelni, de elég értelmetlen.
> Valaki az ismeretségi körömben meg azt képzelte el, hogy ezek a komenisták
> lepaktáltak az oroszokkal, és már a határokon állnak az orosz tankok, jaj,
> mi lesz a gyerekeimmel. Azóta is biztos várja az orosz tankokat.

ha a fővárosi vízműveket eladják magánkézbe, akkor nem a mai 200Ft/m3
lesz az ár, hanem  akár 2000Ft/m3, és stratégiai okokból
nem csak a gázt lehet elzárni, hanem a vizet is

az elmü villanykommandója után vízkommandó (mert 2000Ft/m3 esetén a
vizet is lopni fogják) és az állami tulajdon elvesztése az állam beleugatási lehetőségének
az elvesztését is jelenti