[Epitesz-barkacs] kontakthiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 10:37:03 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nem szivatás, mert elektromos szakmám nincs, (papírom róla meg pláne
> nincs)

Akkor fogadd el Pataki István tanácsát. A réz nagyon könnyen ónozható, nem
kell itt keresgélni spéci vezetékeket. Én is csak azért hoztam fel ezt az
ónozottat, hogy ha boltba mész, és olyat kérsz, akkor még könnyebb, de
csak picivel könnyebb!

Ha durva akarok lenni, aszondom, hogy még rézforgáccsal is meg lehetne
csinálni a hiba áthidalását. Bármilyen rézvezeték, ami otthon akad, és
méretben odafér, jó lesz, csak találd meg a hibát.