[Epitesz-barkacs] kobmeterenkent 10e felett Re: tisztaviz - konklúzió

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 10:50:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> úgy gondolom, hogy ha ha az UTÓSÓZÓ ketyerét kiveszem a rendszerből
> akkor az akkuvíznél sokkal tisztább desztvíz állapotban van még a
> membrán
> után, ott kell megcsapolni, és meg lesz az az óránkénti
> 2 deci amit szeretnél mikro méretekben

Ja, hoguy rám gondoltál? Én se tudom megcsinálni. Kell annak a membránnak
valami mechanikai megtámasztás, én meg még sosem szedtem szét ilyen
kütyüt, hogy hogyan is néz ki. Ha látnék egyet, akkor lehet, hogy vennék
egy membránt, és alkotnék belőle valamit úgy, hogy az a darab membrán szét
lenne vagdosva, és sok pótmembránom lenne.

Ez valahogy henger alakú térben fel van tekerve, és el se tudom igazán
képzelni, hogy ezek után hogy van az egyik és a másik oldal. Szóval
tényleg látni kéne egyszer.

Nekem jó lenne a kevertágyas akármi is, de az is hasonlóan piciben. Majd
ennek még utána kérdezek egy gyártótól.