[Epitesz-barkacs] kontakthiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 10:54:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ilyet "nyugati kapitalista / kínában gyártott" ketyerénél is láttam már
> :-(

Na ezt csak ráfogod. Nekem is ment már tönkre kínai hosszabbító, meg
mostanság vettem egy hosszabbítót, ami szintén kínai (itthon derült ki),
teljesen korrekt. Amelyik eltört (jó oka volt rá), teljesen tiszta réz
volt a pvc-ben.

A kínaiak amúgy azt gyártanak, amit rendelnek tőlük. Nem mástól, csakis
ettől függ, hogy mit gyártanak. Csúcstechnikára is képesek. Az a fő
probléma, hogy néha nem a multi települ oda, hogy az olcsó munkaerőt
használja, hanem ellopnak technológiákat, és maguk csinálják. Ettől még
nem feltétlen szar, de a lopás a lopás. (Persze a lopásban, pl számtech
termékek, mi se vagyunk nagyon hátul, főleg nem voltunk, amikor még itt
kezdett csak terjedni az ilyesmi. A zömnek semmiféle jogtiszta programja
nem volt, sőt, a gépek is alkatrészekből voltak pl a bizományi által
összerámolva. Embargós időszak.)