[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 12:53:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> amikről mi tudunk, azt nem kívánjuk, a tartási szerződéses sem lenne
> nyerő,
> sajnos(?)  mi ilyen nyakasok vagyunk..

Majd meglesz a megoldás akkorra. Remélhetőleg van idő még.

Másrészt nem lehet tudni, hogy az ember hogy végzi. Lehet, hogy erősen,
egészségesnek kinézően, teherbíróan egy pillanat alatt (infarktus), lehet,
hogy évekig küszködve valami rohadék rákkal, de az is, hogy szépen lassan
elfogyva 90 éves kor felett. Na az utóbbi az, aminél kellhet az ilyen
öregek otthona megoldás. Akkor már nem tudsz olyan nyakas lenni. :)
Megelégszel a normális környezettel (valami kis szoba), azzal, hogy adják
a kaját, segítenek a wc-ig eljutni, vagy a fürdésben, öltözködésben, és
van orvosi ellátás.

Ismertem valakit, akinek a mamája került ilyen helyre. Még bele is
szerettek egymásba egy öregúrral! Szóval az élet nem feltétlenül ér véget
a hamut is mamunak mondom időszakkal. :-) (Aztán persze szépen 1-2 éven
belül mindketten meghaltak, de legalább szép volt az utolsó időszakuk.)