[Epitesz-barkacs] kontakthiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 13:06:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem kb egydecis van, és én is mártogatom, gázlánggal melegítve

Jó az. Kicsit nehezebb a hőfokot tartani, de használható. Nekem azért
kellett ekkora, mert régen még vastag, 240-es kábeleket is mártogattam,
annak meg elég nagy a saruja, és vitte is a hőt rendesen a vastag kábel
is.

Sőt, csináltam egy olyan edényt is, ami egy vájú, be lehetett fogni a
végénél kiálló vasnál fogva a satuba, gázlánggal megmelegítettem az
egészet, és réz  meg vas síndarabokat ónoztam benne. :-) Ma már elvinném
egy galvánüzembe, hogy ónozzák le szépen így. De nem viszem, simán natúr
hagyom a rezet. :-)