[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 13:20:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hirtelen nem jut eszembe a szó, hogy a bevallott összeg és az
> "életminőség"
> arányban van-e, főleg ha az utcából 5 feljelentés megy ellened az APEHbe

Na azért az nem vált ki szerintem senkiből feljelentési ingert, ha veszel
tizenezerért egy műanyag szart a corában pl, és a fűre felállítva slaggal
megtöltöd vízzel, megvárod, hogy a nap felmelegítse picit, aztán a
gyerekek pancsolnak benne.

Errefelé vannak szép számmal épített medencék is. Meg lehet nézni a google
earth segítségével. Nem szokott ezekkel se probléma lenni szerintem.