[Epitesz-barkacs] klimatoltes mennyiseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 17:10:16 CEST

>Lehet. Ezek vannak benne, mármint az R407C-ben:
>Difluormetán (HFC 32) Pentafluoretán (HFC 125) 1,1,1,2-tetrafluoretán (HFC
>134a)

Ez elegge halogen is meg szenhidrogen is.

>Nem tudom, hogy ha nem klórozott, hanem
>fluorozott, akkor az jobb-e és mennyivel, de
>hogy környezetvédobbnek van mondva, azt olvastam.

A Romppben megneztem, tobbnyire fluorrol beszel,
neha becsuszik egy klor vagy brom.
Nem tudom egyezik-e a mai jelolessel (gyanus), de
a 407 az 7 flouratom, -1 hidrogen (eggyel
nagyobb, mint a hidrogenatomok szama), es 5
szenatom. Az meg mar pentan lenne. Az
alkotoelemekre jo lehet, 32 -> ket fluor, ket
hidrogen 1 szen, 125 -> 5 fluor, 1 hidrogen, 2
szen, 134 -> 4 fluor, 2 hidrogen, 2 szen.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu