[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 17:51:50 CEST

gyapo wrote:

> Nem. :) De o maga is belatja, hogy sokat kell meg
> tanulnia, es mar sokat is tanult tolem az elmult
> 9 evben. Valami hihetetlen, hogy a muszaki
> informaciok hogy el tudnak embereket kerulni egy
> eleten keresztul. Ilyenkor dobbenek ra, hogy a
> vallas hogy tudja magat tartani ilyen erosen az egesz vilagon.

Valszleg összefügg. A homo sapiens asszem onnan számítódik, amikortól a
művészetek csírái is megjelentek. Nos, innentől lehet, hogy egyfajta
lecsúszás csírái is megjelentek ezen a téren. Az az érdekes, hogy a
technikai dolgoktól távol lévők úgy élik meg, hogy ez egy felesleges
dolog, persze az életük egyből dugába dőlne, ha nem lennének, akik
elvégzik ezeket a feladatokat is. Az viszont néha elképesztő, amennyire
lenézik a technikai foglalkozású vagy gondolkodású embereket.

> Nameg az oktatasi rendszer hatekonysagan is. A

Emögött azért lehet valami hajlam kérdése is. Lehet, hogy az emberek
általában nem csípik az természettudományokat, vagy a dolgokat ilyen
szemüvegen át szemlélni.

> parom elvegezte a 8 altalanost, nagyvarosi
> gimnaziumban erettsegizett, es Szegeden tanult 5
> evet a JATE-n, tehat diplomas. Ropke 17 ev
> tanulas nem volt eleg alapveto hotechnikai

Nem kellett volna ennyire apróra leírni az életútját! :-)

> muszaki, altalanos+gimnazium+szakmunkaskepzo, 14
> ev tanulas. Es egy olyan matek peldat, hogy
> "elindul egy lassabb, kesobb egy gyorsabb, mikor eri utol" nem tud
> megoldani.

Van ilyen. Akit a dolgok ilyen szempontból nem érdekelnek, azok sosem
gondolkodnak ilyesmin, tehát nem is tudnak ilyesmit megoldani. Én is
ismerek olyat, aki közgázon végzett, és egészen alapvető matekos dolgokon
elakad. Pedig jó matekos volt! De nem az ilyesmin törpölős fajta, hanem
aki kiválóan meg tud bármit jegyezni.

A "másik oldal" viszont pl ha fiú, simán lyukat beszél a lány hasába. :)
Vagy nulla tárgyi tudással 4-esre felel magyarból. Mitagadás, ez
hasznosabb néha.