[Epitesz-barkacs] egy rezidom erdekelne

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 19:16:30 CEST

Sziasztok!

Cooptim, 2030, Érd, Budafoki út 10. Nem biztos, hogy ugyanaz,
Érd Bp. felőli határánál Balatoni útra emlékezem, ahol (vagy
10 éve) vettem ilyet. Azóta láttam már bauMax-ban vagy a
tecsoban (esetleg Praktiker?), nem emlékszem, fehér színű rúd,
több féle is volt, meg kell nézni, mire van, mert akkor én pl.
ilyen felirattal vettem:

Újezüst-keményforrasztó
5 darab átmérő 2mm, 333mm hosszú
Jól folyó, keményen kötő,
nikkeltartalmú újezüst keményforrasztó
vas, öntöttvas, öntvény nikkel és nikkelesítésnél
való összeköttetésre
DIN8513 L-CU Ni 10 Zn 42
Munkahőmérséklet 910C
Szakítószilárdság: legkevesebb 690N/m2 (70kp/mm2)

CFH Löt- und Gasgerate GmbH
D-74254 Offenau
www.CFH-GmbH.de

Ezt még nem próbáltam, tartok tőle, hogy sima PB gázzal nem
tudok ekkora hőfokot előállítani. Amit az érdi boltban vettem,
az 50cm hosszú, felirata "UTP 3M". Ezt vörösrézre kértem és
elég húzós volt az ára, talán 2500Ft körül. A
http://www.utpsales.com.au/products/silverbrazing.htm weboldal
szerint 595-630 fokon lehet használni, álom volt vele a
forrasztás, viszont  a le nem takarított forrasztáson idővel
fehér, mészszerű bevonat jelent meg.

Üdv
pi