[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 1., H, 20:28:19 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.01. 19:55:57 +2h-kor írta:

> Hacsak az nem, hogy vállakozást számoltak fel néhányat, egyházat még
> nem.

Juszt műsorában volt vagy 3 héttel ezelőtt, hogy az egyik nagy egyház
egy épület összes lakóját utcára tette volna, és az önkormi keres megoldást,
hogy az időseket  valahova elhelyezzék

a később felszámolható cégeknek korábban "beadott ingatlan" fejében
földönfutó lehetsz

az én véleményem az, hogy ne kótyavetyéld el az ingatlanodat
egy tál lencséért   meg mézesmázos marketing dumáért