[Epitesz-barkacs] klimatoltes mennyiseg?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 21:06:13 CEST

Sziasztok!

Én is egy ilyen problémán akadtam fenn (4m/8m), de a
klímaszerelő is azt mondta, hogy elég lesz a gáz. Ami az igazi
gondnak tűnik, hogy a csőnek elég tisztának kellene lennie,
szóval nem felel meg valami noname beszerzés, a "hivatalos"
azonban őrült drága. Nekem az jött le a dologból, hogy ha nem
odavaló csövet használok, évekkel rövidülhet meg a klíma
élettartama. Vélemény?

Üdv
pi