[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 1., H, 21:10:01 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.01. 20:31:58 +2h-kor írta:

> Az a baj csak, hogy ehhez kéne annyi tőke a zsebedbe, amiből az
> ápolásodat odahaza, magánban is fizethetnéd :-(

ami még valamennyire biztosíthatja, hogy ne legyél földönfutó
--------
pl. eltartási szerződés lakásingatlan tulajdonjoga ellenében
ez elvileg holtig tartó haszonélvezeti jog
--------
ebben a bíróságok szóhasználata szerint "szerencseelem van"

lehet, hogy 1 hónap múlva halsz meg, lehet, hogy csak 10év múlva,
és lehet, hogy túléled az eltartódat

és ez is alkalmas arra, hogy pokollá váljon a hátralevő életed
--------