[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 23:49:53 CEST

>az a szerencse, hogy pontos valódi névadatok, utca, házszám nincs a levélben

Az iskolak a pelda resze, ezert kellett
felsorolni. Ezek az adatok a netrol is
hozzaferhetok, ha valaki tudja a parom
nevet/nickjet, o maga tette fel. Egy ket elso es
hat masodikat vegzett embertol nem varhatjuk el
azt a szellemi szinvonalat, mint egy fenti
iskolakban kepzett embertol. Mondjuk ez is egy jo
tema lenne, hogy miert van ennyi uresfeju
vegleny, akik meg a 8 altalanost sem tudjak
elvegezni, es valodi vagy funkcionalis analfabetak, de ez mar nagyon off.
A muszaki ismeretek sokat segitenenek a
hetkoznapokban. Pl. targyakat nem kellene
bolondbiztosra tervezni es ezzel nagyobbitani,
neheziteni es dragitani, ha nem
torne/gorbitene/szakitana el az elso pillanatban
egy human beallitottsagu. Ha csak azokra a
kicsorbitott gorbe hegyu kesekre gondolok, amiket
mar lattam megszakad a szivem. Vagy a regi
fenykepezogepek sok kis gyenge bizgentyui helyett
(amikkel viszont mindent be lehetett allitani)
megjelentek a felfujt lufira hasonlito automata
gepek egy nagy gombbal, amit meg kell nyomni, es
nem lehet beallitani semmit. Meg is lehet nezni
az eredmenyt a kepeken. Persze a regifajta geppel
nem keszulne meg ennyi kep se, vagy hamar
tonkremenne. Ha tudna egy humanos, hogy mi
tortenik amikor benyomja a kuplungpedalt, akkor
nem recsegne annyit a sebvalto. Ha ismerne a
kulonbseget muanyag es fem szilardsaga kozott,
akkor nem torne le annyi elemtartofedel. Ha tudna
a takarito, hogy a vizkooldo meg a hypo hogy
viselkedik osszeontve, akkor nem keverne be
ezeket a klotyoban. Es ezeket mind tanitjak az
iskolaban, az autosiskolaban, kemiaoran stb. De
ha legalabb a szemlelet megragadna, a dolgok
mukodesenek megismeresere osztonzo kivancsisag,
de meg az sem. Csak a Maunika showra kivancsiak. Persze tisztelet a kivetelnek.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu