[Epitesz-barkacs] koltozes

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 23:55:51 CEST

>Az ozonlyuk karosito anyagokat mar betiltottak (R11, stb), ezen
>ujabbaknak az ODP-je nulla, csak a globalis felmelegedes miatt
>problemaznak most, az ugyanis kb. 1-2ezerszer nagyobb a CO2-hoz viszonyitva.

Egy Lukacs Bela eloadason hallottam, hogy hirtelen kiszamolta a
nepesseg novekedesebol, hogy talan 2050 kornyeken mar annyi ember
lesz a Foldon, amit nem tud eltartani. Es akkor majd adnak eleg penzt
a kozmikus utazasok kutatasara, hogy az emberiseg ki tudjon rajzani
innen valahova. Szoval a melegedesnel ugy tunik lesz surgetobb
problema is, a tulszaporodas.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu