[Epitesz-barkacs] kontakthiba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 00:39:21 CEST

Pataki István wrote:

> De azért ha jól emlékszem, a lötvasszer nem sima sósav, hanem
> zinkkel rendesen telítve van. Esőcsatornára tök megfelel, a
> fölösleges savat úgyis kimossa a víz, de ha a kábelben benne
> marad, az nem szerencsés.

Sosem volt belőle probléma. Valszleg a hőmérséklet miatt kimegy belőle a
lényeg. Jó sok ilyen mártott kábelt láttam sokkal később is, amikor
szervizesként (mint maszek) találkoztam ugyanazokkal a gépekkel, és sosem
a kábel volt a gond - hacsaknem valami lób... zárlat miatt elégett rajta a
szigetelés.