[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 01:08:22 CEST

gyapo wrote:

> iskolakban kepzett embertol. Mondjuk ez is egy jo
> tema lenne, hogy miert van ennyi uresfeju
> vegleny, akik meg a 8 altalanost sem tudjak
> elvegezni, es valodi vagy funkcionalis analfabetak, de ez mar nagyon
> off.

Én nem tekinteném ezeket véglényeknek. Kétségtelen, hogy ha valaki nagyon
okos, sokmindent tud, az átlag fölött van magasan, az rosszul érezheti
magát, mert mindenki butább sokkal. Aki viszont volt rossztanuló is, az
máshogy látja a világot.

Végülis van egy csomó olyan tevékenység, amihez szinte semmi ismeret nem
kell, csak fizikai ero. Ezeket is el kell valakiknek végezniük, és nem
lenne rossz, a nekik is lenne némi önbecsülésre okuk. Az emberi tisztesség
lehet talán egy fontos valami, amihez nem kell magas iskolai végzettség,
akár írni-olvasni tudás sem. És tisztesség azok részérol, akikre ezek
hallgatnak, mert nem igazán van sok dologban bíráló gondolatuk. Na ez már
problémásabb dolog.