[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 2., K, 09:03:11 CEST

-----
> De komolyan, mit jelenthet az, hogy "nem tud olvasni"?
> Én sok mindent el tudok már képzelni, de ezt még egy másodikasról sem, de
> harmadikasról már semmiképp.
> Hogyan tanulhatna egyéb tárgyakat, ha meg sem érti a kérdést?
> Ha meg tényleg nem, akkor miért nem dukik meg?
> KI

----
8éves gyerekek tankönyvében volt egy mondat, amitől a gyerekek egy része sírógörcsöt kapott

Búvárkodásról szólt, és volt benne "mámor" és "fluoreszkálás" is (vagy hasonló "flu..." kezdetű).
és a flu- kezdetú szó begyakoroltatásához nem volt kép, emiatt nem tudták
"beazonosítani" a gyerekek, emiatt kimondani sem tudták....

ezt filmre is vették, a gyereket, a tankönyvét, és a kislány sírógörcsöt kapott...
---