[Epitesz-barkacs] klimatoltes mennyiseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 11:38:11 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem is elsősorban a CO2 miatt, hanem az el nem égett CH-k miatt.

Persze, de köze van a zöldkártyázáshoz az egésznek.

Most Arnold pajtás van hasonló lélektani szituban. Ő gyűlöli most a
dizeleket annyira, mint én anno a kétüteműeket. :-) (Lehet, hogy a dizelek
károsabbak, fene tudja, de hogy a kétüteműek milyen kubaszov büdösek
voltak, és én mennyire utáltam, és hogy mennyi volt belőlük!!!)