[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 12:09:50 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Rendben, akkor megegyeztunk abban, hogy ezek adottsagok. Akko rmegis
> miert kene szegyelnie magat, vagy tobbet fizetnie annak, akinek ez, vagy
> az erheto el konnyebben? Nehogymar nyugatafrikai arat fizessek az

Nem kell túlzásba esni. Szó sincs nyugatafrikai árakról. Hogy jön ez ide?

Országon belül vannak óriási aránytalanságok, ez pl elfogadhatatlan. Jó,
az világos, hogy ha valaki mindenkitől távol akar élni önszántából, oda
nehogymá eljusson a víz-csatorna-színház... leírtam párszor, de ha egy
település megcsinálja magának a vízhálózatot, azt országon belül valahogy
ki kéne egyenlíteni, hogy ne az legyen, hogy az amúgy is jómódú nagyvárosi
dőzsölhet az ivóvízben, míg a kisebb településbeli sokkal többet fizet
ugyanazért! Asszem áramban már nincs ilyen, de volt!

Ez a napsütéses felvetés elég nagy baromság, nem is tudom, hogy jött elő.
Persze sejtem, hogy az a bajod, hogy hozzá akarnak nyúlni a sokszáz vagy
mennyi vízműhöz, és felvetődik, hogy akár külföldi tulajdonba is kerülhet,
ha privatizálják. Ezt a balóné őfőméltósága úgy adja elő, hogy elviszik a
vizeinket vagy valami hasonló ostobaság.