[Epitesz-barkacs] hőfok / nyomás / áramfelvétel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 3., Sze, 11:33:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.06.03. 10:19:44 +2h-kor írta:

> kompresszorból (2,6kW-os fűtótelj.) jövő meleg szaftot, ami
> jelenleg kb 60 - 70 fokosként mehet bele egy hőcserélőbe
> (olyan forró volt a rézcső, hogy alig bírtam megfogni )

a szaft   hőfoka és a nyomása táblázatból kinézhető

ezek annyira szorosan összefüggnek, tehát elegendő lenne
vagy a hőfokot vagy a nyomás mérni.

vagy veszek egy nyomásmérőt,
vagy veszek egy normális hőmérőt
vagy hőfokfüggő dióda + kalibrálás + tökölés

legegyszerűbbnek a nyomásmérő tűnik, ami egy esetleges
gázleeresztésre utaló jeleket is segítene észrevenni?