[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 3., Sze, 22:57:05 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

azért nagyon nagyokat ne csörömpöljön!

A kompresszor a házában rugókon függ, a ház maga meg a szívó oldalon van.
A nyomó oldala egy vékonyka csővel megy ki, ami rugalmasan képes felvenni
a mozgást. Ezzel elérik, hogy jó halk legyen.

Ha picit ide-oda ütődik, talán nem probléma, de azért én nem nagyon
zötyköltetném.

A többit leírták a többiek, nem kell rögtön bekapcsolni, és nem lesz baj -
ha a zötykölődés során semmi nem sérült meg.