[Epitesz-barkacs] gyümölcs sűrítmény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 4., Cs, 09:20:10 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.06.04. 09:04:14 +2h-kor írta:

> Én sem ismerem, de 25 kg nem olyan sok, hogy ne lehetne akár pet
> palackokba széttöltve befagyasztani is. Akkor elég sokáig nem fog
> megromlani. Szerintem kibontás után magától hamar megbuggyan,
> feltéve, hogy tényleg csak sűtítmény pasztörizálva, és nem nyomták
> tele cukorral ill. tartósítószerrel.

ha ilyen szörpöt veszel kicsiben, benne van pl. hogy a sűrűtmény leginkább
izocukorral van cukrosítva, ízfokozó anyagok, Exxx számú szinezékkel, stb
van szinezve, kb 4 - 20 % gyümölcstartalom van benne

(ugyanúgy, mint a macska HÚStápkonzerv, amiben 4 azaz Négy százalék
hústartalom van benne, a többi húst sem látott)