[Epitesz-barkacs] kémény + tetőcserép

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 4., Cs, 09:33:02 CEST

az a lenyeg, hogy a felfele aramlo fust forog is, es vegulis egy spiralban kozlekedik. ezert a szogletes keresztmetszetet nem hasznalja ki, viszont a sarkokban minden szar leulepedhet, kirakodhat. Az 1:2 aranyu kemenynel ez mar durva, a keresztmetszet komoly resze nem dolgozik, viszont gyujti a kormot, ami kemenytuzet okozhat . (en meg nem hallottam rola, hogy barhol is lett volna magatol kemenytuz)

a kerek csovel kapcsolatban: ha belelsz, plane ha szabalyos savallo csovel, akkor a szuk helyen siman falazhatod elere allitott teglaval is.

vajk