[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 4., Cs, 15:55:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> szerintetek  egy hagyományos kompresszor töltőcsonk
> ( amit feltöltés után elszorítanak )  a gázállapotú
> motortérben lenne?  vagy  a szaftba érne?

Ez gondolom hűtőgép kompresszor.
Ha ő van legfölül akkor, amikor szétvágod, akkor biztos nem fog a szaftba
érni.

Ezekben a kompresszorokban a lé az edényben van. Ez egyúttal a szívó
oldal. A kompresszor maga a edényben a folyadék fölött van, tehát a gőzt
szívja be, ettől elkezd csökkenni a nyomás itt, és a folyadék felforr. A
nyomó oldal közvetlen a kompresszor részből jön ki egy vékony, rugalmas
csövön, és megy kívülre a meleg hőleadó rácsba, ahol lehülve lesz
nagynyomású, meleg folyadék. Aztán átmegy a kapillárison, egy része
elpárolog, ettől rohadt hideg lesz, a maradék meg elpárolog a
hűtőfelületeknél, és hideg gázként visszajut az edénybe. Esetleg
trükköznek valamit az előmelegítésével... de ez már nem lényeges.

Szóval nem valószínű, hogy ez a betöltő csonk befelé meg van toldva, és
beleér a lébe. Vágtam már szét ilyen edényt, de erre spec nem emléxem.
Próba-cseresznye. :-)

Mit akarsz csinálni, amikor elvágod?