[Epitesz-barkacs] ablak - milyet?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 4., Cs, 18:43:43 CEST

vajk fekete írta 4 Jun 2009  15:52 levelében:
> 2. Szepygab: ha nekem mondjuk 4meter ilyen szalag kellene, honnan
> szerezhetnek?
Keresd meg az Atrium-Batta kft-t Szazhalombattan, tudom, hogy maradt
nekik ;-)
Az 5 cm szelesbol 25 m-es tekercs 9 eFt korul volt.

Meg valami ablak ugyben.

Azt erdemes megnezni profil valasztaskor, hogy takarjon ra a profil
az uvegek tavtartojara, meg meg egy centit. Ez is csokkenti a
hohidat.

Meretvetlekor legalabb a ket oldalan tetess fel 2-3 cm-es
tokszelesito profilt. Maguk a profilok olyan keskenyek, hogy nehez
szepen ravakolni a szelere ugy, hogy meg legyen hely, pl. egy redony
gurtnibehuzo automatajanak. Nem kell megijedni attol, hogy kisebb
lesz az uvegfelulet, reg rossz, ha ettol a par centitol lesz sotet a
lakas.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu