[Epitesz-barkacs] gázpalackból 3 - 5 deka?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 4., Cs, 22:41:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy vékony gumicsövön keresztül a "célhelyre" talán el tudom juttatni,
>
> a töltőgázból talán könnyebb lenne kiszedni, de egy vékony gumis
> szelepet
> kell összehozni, hogy a töltőcsövet hozzá tudjam nyomni
>
> ilyen barkácsketyerét csinált már közületek valaki?

Ezek a kisebb palackok ugye úgy működnek, hogy van egy műanyag
csődarabkájuk, és ha benyomod, akkor nyílik bent. Legalábbis az enyém
ilyen.

Csináltam egy olyan réz csődarabot, ami meg van hajlítva kb 45 fokban,
rövid az egész, nincs 10 centi. Az egyik végén egy rendes hollandis
csatlakozó van, amivel a palackra fel lehet tenni.

A palackot befogom a nagysatuba fejjel lefelé, így tehát a kis csődarab 45
fokban lefelé áll. A vége a csőnek egy olyan lyukban végződik, amibe kissé
beleszorul a kis palack műanyag csövecskéje.

Nekinyomom, a nagy palackot kinyitom, ettől akár színültig is töltődik.
Persze ez nem jó, mert tutira szétnomná a kis palackot a táguló gáz, ha
melegszik picit is. Szóval ki kell feltétlenül engedni belőle, ha sikerül
színültig tölteni.

Asszem 300ml-es a palackocska.