[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 05:50:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> jól gondolom, hogy fölakasztom a mérőórás csaptelepet, annak a kék
> csövet
> a szívóoldalra és a piros  csövet a nyomó oldalra kötöm?

Milyen palackot vettél? Ha olyat, mint az enyém, azon azért van kék meg
piros tekerőgomb, mert az egyik az Vapor feliratú, a másik meg Liquid. Az
utóbbi a piros.

Mivel kevert gázról van szó, a piroshoz kell kötni az egy darab csövet,
hogy folyadékot tölts bele, tehát a keverék menjen. Ha a kékhez kötöd,
akkor előbb az alacsonyabb forráspontú fog átmenni, aztán a magasabb,
végül a legmagasabb.

Olyan igazán nem is tudom, miért van a gáz oldali csap. Lehet, hogy itt
lehet visszanyerni a klímából gáz alakban a töltetet? Én csak a liquid-et
használtam.