[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 06:52:41 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.05. 05:44:58 +2h-kor írta:

> [...]

a "kiszúrt csövet" (mint az injekciós tű a vérereknél) szerintem
utána be kellene forrasztani,

vagy mint egy vízhálózatnál, ahol pl egy 60-as csőre egy gumidarabbal
leszorítható idom, aminek az egyik oldalán van egy háromnegyedes
menetes csonk, ahova az új órabekötést le lehet ágaztatni?

> Igen? Még sosem figyeltem meg hűtőkön. Na majd legközelebb, amikor pucolni
> kell a környékét is.

> Lehet, hogy igazad van, de én pl nem is használnék ilyen mérőórás mókát.
> Azért nem, mert az mérjen, aki pontosan tudja, hogy mit kell látni. :-) A

ha most új hűtőkeveréket szeretnék mixelni, vagy egy komponenst pótolni
akkor kellene mindkét ágon az "autósszelep", barkácsolni kellene
egy nyomásmérővel kombinált autósszelepre csatlakozást
(olyat, mint ahogyan az autó szelepére rányomsz egy nyomásmérőt, hogy az
keréknyomás megfelelő-e, ott is csak 1 nyomásmérőd van, de mind a 4 kereket
tudod vele méricskélni)