[Epitesz-barkacs] töltöcsonk kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 07:01:16 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.05. 05:50:25 +2h-kor írta:

> Milyen palackot vettél? Ha olyat, mint az enyém, azon azért van kék meg
> piros tekerőgomb, mert az egyik az Vapor feliratú, a másik meg Liquid.. Az
> utóbbi a piros.

van ilyenem

> Mivel kevert gázról van szó, a piroshoz kell kötni az egy darab csövet,
> hogy folyadékot tölts bele, tehát a keverék menjen. Ha a kékhez kötöd,
> akkor előbb az alacsonyabb forráspontú fog átmenni, aztán a magasabb,
> végül a legmagasabb.

> Olyan igazán nem is tudom, miért van a gáz oldali csap. Lehet, hogy itt
> lehet visszanyerni a klímából gáz alakban a töltetet? Én csak a liquid-et
> használtam.

mondjuk van egy r407c -m, de volna autóklímám, amiben r134 van, és
egy icipicit utána kellene tölteni, akkor a vapor csövön az r407 -ből
az  r134  jönne ki, tehát javítani tudnám az autóklímát

a palackban maradó r407c -d  meg lassan átalakulna r410a -ra,
ha az r134 komponens már lejött :-)