[Epitesz-barkacs] kompresszor aramfelvetele

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 07:59:48 CEST

nyomás nélküli (gázt eleresztett) váltóáramos kompresszor
"üresjárati" áramfelvétele (ami normális állapotban 700Wattos lenne)
üresjáratban kb 310Watt (most néztem fogyasztásmérővel)
(azt nem tudom, hogy ebben csavaros, vagy dugattyús kompresszor van-e)

egy inverteres kompresszor üresjáratijáról nincs információm,
de (szerintem) ott sem lenne jobb a helyzet.

van valakinek inverteresről ilyen adata?
pl:  tavaszi állapotban (pl. +5 celsius van kint)
arra gondolok, hogy egy buta (azaz nem inverteres) kompresszort
ki-be kapcsolva:  fél óra alatt  a 700Wattos teljesítményfelvétellel
felvenne 350Wh -t

az okos (inverteres) kompresszort  "legyengítem" 600Wattosra,
de azt óránként állandóan felveszi, akkor megzabál 600Wh -t

tavasszal "forgómorgóilag" akkor melyikkel járok jobban????