[Epitesz-barkacs] ablak - milyet?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 5., P, 09:37:47 CEST

Ragaszkodtam a fakereteshez. Megvettem a legjobb k értékűt. Tényleg jól
hőszigetel, azt leszámítva, hogy (különösen szélben) rendesen húznak az
ablakok néhány helyen. Annyira nem zavar, mert így legalább nincs
dunsztban a lakás, és rendes szellőztető rendszert úgysem fogok a
közeljövőben építeni, de a hőszigetelést ez biztos, hogy rontja.

Feltételezem, hogy kicsit vetemedett is idővel, mivel organikus anyagról
van szó. Pl. az egyik ajtót, amit asztalossal csináltattam (3x annyiba
került, mint egy hipermarketes) már elég nehéz becsukni, kb. 1 centit
csavarodott 1 év alatt.

Gábor