[Epitesz-barkacs] vas biszbasz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 10:58:04 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ó nem, én betonozni akarom, és ennél nyitottabb kéne, hogy ne álljon meg
> benne a víz.

Amellett, hogy továbbra se tudom, hogy hívják az ilyesmit, láttam olyan
garázsféléknél, amik végülis csak tetők jószerivel, de ilyen oszlopokon
állt az a tető, és a vas, ami a faoszlopok alját fogta, az vagy körülvette
teljesen az oszlop alját, vagy csak kétoldalt, erre már nem emléxem.

A lényeg, hogy ilyen helyeken kell keresgélni, ahol ilyen beálló akármiket
lehet kapni, ott a nevét is biztos tudják.

Én amúgy inkább olyat csinálnék, ami körbe megfogja a fát rendesen, max
alul kifúrnám az oldalát. Vagy telenyomnám valami trutyival, ami nem
engedi be a vizet.