[Epitesz-barkacs] támfal

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 5., P, 12:01:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.05. 11:37:55 +2h-kor írta:

> Végülis... De az a lényeges különbség, hogy nem kell előre kitermelni a
> földet a megcsúszást veszélyeztetve.
>
> Ha nagyon veszélyes lenne az egész, még azt is el tudom képzelni, hogy egy
> nagysúlyú átmeneti betontakarást kapna a művelet előtt a meglévő talaj,
> amit aztán el kell bontani. De ez már igazán drága lenne.

akár cölöpfal. akár résfal lenne, ennyire nem kellene megterhelni

a trükkje az, hogy nem egymás mellé kell azonnal fúrni, hanem adott
távolságra, amíg van ideje egy cölöpnek megkötni, és csak a megkötése
után elkezdeni mellette a következőt, a közte levő időben meg 10-20
vagy akárhány méterrel arrébb.

ugyanúgy, mint egy ház alapjának az utólagos  mélyítésekor, 1méternél nem szélesebb
darabokban kiásni alatta