[Epitesz-barkacs] támfal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 5., P, 17:49:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> addig kell akkor eladni, amíg nem derül ki, és még eladható,
> ha már a jogi lavina elindult, akkor már tényleg eladhatatlan lesz

Van valami szabály, legalábbis az autók eladásánál, hogy ha utólag
bebizonyosodik, hogy az eladó tudott az autó valamilyen rejtett hibájáról,
akkor megszívja, csak nem emléxem, hogyan. Itt nincs hasonló? Ha tudható,
hogy azért adta el valaki a házát, mert evidens, hogy perceken belül
életveszélyesnek fogják nyilvánítani, már folyik is az eljárás, és ekkor
suttyomban eladja anélkül, hogy erről tájékoztatná a vevőt, akkor
szerintem súlyos büntetőjogi felelősséget vesz a nyakába akár, nemde?